Friday!

Idag är det Fredag! :D Snart är det elg och det ska bli så chill! :) Vi börjar som vanligt 8.20 så jag bloggar lite här och så! ;)
 
Nu har jag tackat Karin för att jag gillar Stillwater! :P Nej, men det var ju faktiskt därför. om vi inte hade sett den filmen så hade jag nog fortfarande gillat The Ark! Men jag tackade henne i Onsdags, men jag har ju glömt att skriva att jag gjorde det! :P Jag ba: Karin kom ett ta! :P Kolla du vet den den där Almost Famous filmen vi såg förra höstas. Hon ba ah. Då sa jag jag: Jag iglalr det där bandet Stillwater och om vi inte skulle ha sett den där filmen så skulel jag fortfarande gilat The Ark men nu gör jag inte det utan jag gillar Stillwater. Hon bah: Yeah Stilwater! xD Hehe...men ja! :)
 
Det ska bli en jätterolig helg asså! :D Imorgon kommer Elin och Frida och de och de ska äta middag hoss oss och sedan ska vi bada i poolen när det är mörkt! :) Och sedan i bubbelpoolen! Ska bli så himla kul! :) Sedan så är det ju tävling på Söndag! :D Längtar så himla mycket! Det är egentligen imorgon också, men eftersom de ska komma så kan jag inte och vi tänkte tävla imorgon asså jag och Frida, men det blir inte så! :( Men jaja...sådant är livet! :) Men det är lite synd för det är typ sista dubbelhelgen för i år. Har sett på tävlingsprogrammet och i helgen är det typ sista dubbelhelgen! Aja!
 
Nu ska jag avsluta! Men vi kanske hörs sedan! Hej då! :)
 
 
Älskar dig Theodor!!!!! <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0