Lunchrast!

Nu har vi somsagt lunchrast! :)
 
Första lektionen var Mentorstid och där gick vi igenom veckan och efter det var det Egentligen musik men musikläraren är sjuk så vi fick ha en annan lärare och då så blev det Musik Quizz istället och då skulle vi lyssna på en låt och sedan skriva vad det var för artist och vad låten hette och det var ganska kul! :) Efter det hade vi No och då gick vi igenom olika säkerhetsregler och sådant som man har när man labbar och så. Sedan var det lunch och nu har vi lunchast. Efter lunchen ska vi egentligen ha Engelska och Idrott, men vi ska ha Svenska prov och man kan sitta ända till halv fyfra och då åker några lektioner bort. Jag kommer sitta en timme och sedan kommer jag åka hem. Men ja...det var typ det. Nu ska jag förbereda mig för Svenska provet då. Taggad? Not!
 


Slumpad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0