Min dag! :)

Idag har jag bara slappt och sedan var jag också ute med Theodor! :) Tränade också Fluff i medel och han var jätteduktig! :) Tror det kommer gå bra för han på sin första debut! :) Men när jag var ute med Theodor så filmade jag honom och ska göra en ny film. Fast ska nog vänta! ;) Har lagt upp så många filmer nu! :P Har föresten lagt upp den där filmen som jag och Sfia gjorde i Onsdags nu så det är bara att chicka in på min Youtubekanal! :) Kan tyvärr inte lägga upp när jag hoppar med Dingo änu för våran stopra dator håller på och kraschar och ville inte lägg upp videos från videokameran på min bärbara då det inte är nödfall som min digitalkamera är sönder, men nu är ju dinte den det !:) Mn jag ska lägga upp den om någon vecka eller så! :) Men ja...
 
Imorgon är det skola igen då! Ska fktiskt bli ganska kul! :) Dagarna blir fort tråkiga när man inte har någonting att göra, då är det faktiskt bättre än att gå till skolan än att bara vara hemma och tråka! :P
 
Jag tog bort vodeofyme från mammas iphone och laddde ner det igen så nu får vi se om det funkar! :) Annars vet jag inte vad jag gör! :( Men jaja...nu ska jag avsluta! Vi ses! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0