Mitt veckoschema på min fritid

Fick ju ett önskeinlägg om att jag skulle skriva mitt veckoschema på min fritid. Här kommer det. :) 
 
  • Måndag: Blockflöjt.
  • Tisdag: Ridning
  • Onsdag: Inget
  • Torsdag: Inget
  • Fredag: Inget
  • Lördag, tävling. Varannan vecka.
  • Söndag tävling. Varannan vecka.
 
Så detta är mitt veckoschema på min fritid! :) På Onsdagar - Torsdgara och ibland Fredagar så är ju Chester och Easton här och då går ju jag ut med de. Men annars så mitt veckoschema på min fritid ut såhär! :)
 
Önska gärna mer inlägg! :)))
 
 
Ful som fan, men jag bjuder! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack!

Svar: Varse! ;)
Emelie

2012-09-22 @ 20:17:28
Postat av: Lina

Har ett önskeinlägg fast jag menar video :P hihi

du kan la filma dina tävlingsböcker! :D

kramar Lina

Svar: Visst! :P
Emelie

2012-09-22 @ 23:13:57
URL: http://nattstad.se/LinaAndersen
Postat av: Emelie

kan du visa bilder på alla dina kaniner med en text om dem under bilden?

Svar: Visst! :)
Emelie

2012-09-24 @ 08:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0