Orienteringsdag :)

Jag vet. Har sagt att jag inte tänker uppdatera så mycket nu, men vill bara gör det nu! :P
 
För ungefär en och en halv timme sedan så kom jag hem från skolan. Vi hade orienteringsdag idag och det gick väl bra! :) Kommer typ få E idag, men bryr mig inte vad jag har för betyg i det eftersom det är så sjukt tråkigt och man bara går där i skogen och vill att lektionen ska sluta typ. :P Men idag var det ganska kul faktiskt, men kunde ändå inte få bättre betyg så ja. :P 
 
Nu har det verkligen blivit höst och det är supermysigt! :) Nästan alla tröd har blivlt gula nu! :) Älskar hösten! :D Då kan ju träden bli i alla möjliga färger. Gula, oranga och röda! :)
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Men typ ta det lugnt och sedan ska jag plugga till No provet. Vi har fått mer saker som vi ska kunna så måste verkligen plugga jättemycket nu! :/ Sedan blir det kebab till middag! :D Mums! :) Men nu ska jag avsluta. Bye. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0