Resultaten!

Idag bar det av till gulsippan igen! :) Det var som vanligt en jätterollig dag med Emilia och Felicia! :D Vi fick också fint väder så det var ju nice! :) Kaninerna gick inte så bra, men här kommer resultaten!
 
Candy: Hon gick inte så bra idag. Hon var inte på hopphumör helt enketl. VIlle mest ta det lugnt och äta gräs! :P Hon gick på 2 fel och kom inte med till final Hon hanade på plats 29/31.
 
Piggelin: Piggelin gick jätteinfint! :) Hon sprang igenom hela banan och gick på 1+3. Räckte tyvärr inte till en placering. Hon kom på plats 19/31.
 
Theodor: Fick för mig att Theodor hade gått upp till medelsvår, men det har han ju inte alls! Han har fortfarande bara 2 pinnar i rak lätt! Så dum man va och sedan så sa jag det till hon som skulle döma klassen och då strök hon Theodor därifrån och så fick de lägga till honom i medeln fast han ändå inte hade gått upp till medel! Jag bara trodde! :P Så klumpig man är alltså! xD Så han fick inte starta alls idag! :( Stackars Theodor. Han fick följa med, men inte starta! Ni anar inte hur dum och pinsam jag kände mig där! :P Dum mot Theodro och så var det så pinsamt! xD Men jaja...

Fluff: Fluff skulle ju debutera medel idag och han gick bara på 3 fel! Tyvärr gick han inte till final. Det var 2 orna som gick till final så det vart ju lite surt, men nya tag nästa gång! :) Är ialalfall jättestolt över honom! Han var ju jättedutkig ändå! :)
 
 
Lilla Fluff på tävlingen! :) Håller på att ladda upp alla filmer från tävlingen nu så håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

Det var väl Nattis som sa till? Eller gjorde du det? jag har för mig att Nattis upptäckte att han stod på startlistan till medel och sa till Diana som strök dig, eller? Fluff gick jättefint tycker jag i alla fall :)

Svar: Ja det var det. :P Tack :)
Emelie Bäckman

2012-09-17 @ 09:17:46
URL: http://kanintjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0