ssupersmothie.blogg.se 1 år!

Idag fyller min blogg 1 år! Jag har alltså bloggat 1 år och jag har tyckt att det har gått ganska bra! :) Har fått rätt många kommentarer och statistiken har varit rätt så bra under hela året faktiskt! :) Jag är iallafall nöjd med 20-30besökare per dag! :) Ibland har det ju varit mer, uppåt 70 ibland osv! Så är väldigt nöjd med statistiken! :) Bra jobbat!

Jag har tyckt att det har varit kul att blogga! Ibland har jag ju varit fundersam om jag skulle ta bort bloggen, men det var tur att jag inte gjorde det! Men nu säger vi: Hipp, hipp hurra! Hurra! HURRA!!!!! :) Grattis på födelsedagen ssupersmothie.blogg.se! ♥

Här är foton som jag har lagt upp genom året!
 
 
 Första fotot jag laddade upp!
 


 
´

Ok! Nu har ni nog tröttnat på att se bilder eller?! Haha ja, det tror ja! :P Men det var min lilla eller rättare sagt stora bildbom, har ju såklart många fler bilder. Men aja, hej då! Och grattis än en gång ssupersmothie.blogg.se!!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0