Tagga tävling imorgon! :D

imorgon är det tävling! :D I gulsippan! Ska bli så kul! :D Det ska tydligen regna, men vad gör man inte för att tävla?! Kommer såklart åka ändå. Det är ju bara att ta på sig regnkläder så klarar man sig! :)
 
Jag ska starta som nummer 2 med Candy, 9 med Fluff, 16 med Piggelin och 23 med Theodor! :) Hoppas Theodor är lite mer taggad nu. Hn har blivit lite seg på den senasten tiden och tappat lite sugen, men hoppas det går över och det tror jag! :)
 
Ska fixa det sista nu och transportburarna är redan klara. Inte Candys dock då jag var tvungen att skölja ur den för att Agnes hade kissat i den för att hon var där inne när Sarah skulle göra rent till henne! :P Så jag fick skölja ur den och nu står den på tork så jag får lägga in tidningen  imorgon! Men jag är så sjukt taggad och jag längtar så mkt! :D Skriver resultaten imorgon! :) Men nu ska ag svsluta! Bye. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0