Konsert snart! :D

Nyss var jag ute med Easton! :) Chester var också här idag, men jag skulle inte hinna gå ut med honom för han går hem fyra så jag kunde bara gå ut med Easton! Men jag gick en långpromenad med honom och så avslutade jag med att gå till sjön och så fick han bada där och så. Filmade som vanligt så ska göra en till film om Easton också! :P Men sedan får det räcka med filmer om Easton och Chester på ett tag! ;)
 
Snart ska jag på konsert! Jag ska gå med min kompis Filippa som jag pluggar med i Nacka Forum. Vi gick ju på grönan för ganska länge sedan också, men nu ska vi bara kolla på konsert! :) Det är Takida som ska spela och de är ju också bra! :) Men Stillwater är bäst! :P Även fast de inte finns och inte spelar längre så tycker jag de är bäst!  Så är det bara! :P Men japp. Snart ska man alltså på konsert och det ska bli nice! :) Den ska börja kl 8 och vi ska ses utanför Mac Donald´s och äta där innan och sedan ska vi ta färjan till grönan! :) Längtar så mycket och videokameran hänger ju såklart med! :) Men jag bloggar mer sedan för nu ska jag avsluta! Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0