Tävling

Idag var det ju klubbätvling i stallet och det gick väl hyfsat. :) Fick Elektro. :)
 
Första start var kl 10 och innan dess så skulle vi värma upp. Försökte hålla igång Elektro så mycket som möjligt eftersom han är seg. Men det gick bra och vi fick framhoppa på ett hinder och även det gick bra! :) Tror jag har tävlat en liknande bana så jag kunde den rätt bra. Var orolig att jag skulle glömma bort den precis innan där, men jag kom ihåg den. Först skulle man hoppa fram på hinder nr 1 och då var Elektro jätteseg, men höll inte igång honom så bra. Han rev det, men sedan gick det ganska bra. :) Han var fortfarande ganska seg och jag tappade honom ganska mycket, men är väll nöjd ändå. :) Det kunde ju ha gått sämre. ;)
 
Mina föräldrar kom försent så det blev ingen film, men hade nog inte lagt ut den ändå för att jag säkert red så fult! Men aja. :)
 
Idag får jag träna Smulan så jag ska faktiskt ta och göra det snart! :) Ska filma så film kommer upp sedan. :) Ska lägga upp det här med, så håll utkik! :) Nu ska jag avsluta. Hej då! :)
 
 
Detta var för ett år sedan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0