Tjing!

Idag har jag som vanligt varit i skolan och det gick väll bra! :)
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska typ plugga lite för vi ska ha prov imorgon på Son, men det är bara ett E prov så behöver inte plugga så mycket till det. :) Efter det ska jag faktiskt ta och se på film, men inte på Almost Famous! ;) Kan ni gissa då? :P Harry Potter såklart! :P Men jag ska se fyran för vi har ju alla filmer nu, men när vi skulle beställa fyran så ville jag se fyran innan den hade kommit så då hyrde vi den på tvn och sedan så tänkte vi se om alla filmer igen, men det blev aldrig så. Så då har jag inte sett fyran som vi har nu än! :P Kanske lite konstigt, men aja. :) Nu ska jag avsluta! :) Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0