Tjing bloggen! :)

Tjing bloggen! :)
 
Har inte bloggat sen igår så tänkte uppdatera lite! :)
 
Skoldagen idag gick ovanligt snabbt tyckte jag. :) Men det gick segt på Engelska lektionen! Var lite trött då, men på So lektionen bara flöt iväg! :P Sedan slutade vi! Halv tre som vanligt! :) Då åkte jag hem och gick ut med Theodor! Filmade honom och jag ska göra en till film! ;) Men det kommer komma efter filmerna från tävlingen på Söndag för jag har redan lagt ut ganska många filmer efter den 2 sep som ni kanske ser! :) Jag var ute med Theodor i typ en timme och sedan så gick jag in och satt lite framför datorn och sedan var det middag och vi bestälde kina mat igen! Så gott! :) Men nu ska jag avsluta! Vi hörs sedan! :)
 
 
Världens sötaste bild på Theodor som jag tog idag!!!! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0