Grönan snart!

Ska ju somsagt ill grönan idag med Felicia och det ska bli så himla kul! :) Vi ska vara där hela dagen och vi ska åka hem typ nio, hoppas vi kommer ut från grönan i tid då bara för det stog att något band skulle spela då och ni vet ju hur kaos det är då! xD Men det ska nog gå bra! :P Haha. xD Men det ska verkligen bli så himla kul! :D Tur att tävlingen imorgon är på kvällen så man kan sova ut! :P Sedan så är det x2 imorgon om jag inte har berättat det redan! :D Men det ska bli kul! Och filmer på tävlingen kommer ju upp sedan! :) Håller på och gör lite filmer u och får se om jag får någon klar! ^^ Men det ska väll komma upp isåfall i slust av nästa vecka innan jag åker till Ljungarocken!! :D :D Men ja. Nu ska jag nog avsluta, hej då! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0