Men tjingeling! :D

Tjing allihopa!! :D
 
Det var rätt länge sedan! ^^ Nej, men har inte haft så mycket och skriva om så det är väll därför! :P
 
Men ja! xD I Onsdags var det kvällstävling i Rådsparken och det gick väll ganska bra! :) Sedan sov jag över hoss Felicia! ^^ och det var skitkul! :D Som vanligt! xD Men ja. Sedan har inte så mycket hänt. Ja juste det ska ju vara kvällstvling i 08 kaninhopparteams klubb på Måndag och då ska jag tävla och då ska jag även tävla Sarahs kaniner så det ska bli kul!! :)
 
Men aa. Och nu är det så att jag kanske, kanske också ska se The Lumineers på Annexet i Dec. Haha så kul! ^^ Jag ska se dom med Jennifer! :D Så det ska bli skitkul! :D Men ja. Och nu är det excagt en vecka kvar till Ljungarocken! :D Så om en vecka står vi där nu!!!! :D :D Så jävla kul och jag drömde inatt jag var på den haha! :P 
 
Haha det är lite roligt att alla jag känner börjar nästa vecka  eller näst, nästa. Men jag börjar 4 sep! xD Så har tre veckor kvar och det är ju också lite, men jag längtar så mycket tills jag får min nya Macbook pro och vi kommer somsagt få ett program nedladdat gratis eftersom jag ska gå på film linjen, men jag vet inte vilket än men det är säkert något bra! Och med det programmet så kommer jag börja göra filmer med när jag har lärt mig det! :D Bra vah? Det var väll bara det jag ville säga! :) Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0