Tjenare!

Tjenare allihopa!
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Vi har bara varit på djuraffären och köpt spån, hö till kaninerna och även två st transportburar till Poll och Smulan för dom har lånat Sabina och Agnes så lägne dom inte har tävlat, men nu så ska ju jag tävla dom på Måndag! :) Ska bli så himla kul! :D Och imorgon ska jag troligtvis på grönan med Felicia och det ska bli så himla kul det med! ^^ Då måste vi åka Eclipse haha, har inte åkt den så måste bara göra det. xD Men ja. Just nu så gör jag ingenting, ska snart sova, men chattar lite med peroner från lägret på fejan och även med Felicia! ^^ Och sedan kollar jag på filmer på youtube haha! xD Älskar dom här filmerna haha! ^^

 
Och kan inte fatta att man snart står här! Helt jävla sinnesjutk att vi verkligen kommer göra det!!! :D :D :D
 
'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0