Tjing!

Tjingeling bloggen!
 
Idag ska vi få gäster. Det är dom som vi åkte till Dubai med och nu är det bestämt att vi ska boka Canarie öarna med de! :D Så himla kul! På höstlovet, så vi ska boka det idag när de kommer! :D Men jag komemr typ hem dagen innan jag ska se Imagine Dragons med Felicia, men det gör absolut ingenting! xD Jag kommer ju se de ändå! ^^ Vi ska stå längst fram och allt! :D Lägntar så mycket tills vi ska åka och till konserten och allt! :D Men nu är det också bestämt att vi ska til lNew York på påsklovet troligtvis! :D  Men nu är det bara två veckor kvar till Ljungarocken!!!! :D :D :D Om excagt två veckor så är jag där nu!!! :D Helt sjukt!!! :D Men ja, snart kommer de så jag måste avsluta! ^^ Hej då! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0