Dubai :D

Nu ar man antligen har!! :D Idag har vi bara tagit det lugnt och gatt och solat och badat pa stranden, sedan besokte vi ett jattefint hottel som vi badadef ocksa. :) Nu har vi kommit tillbaka till hotellete eller ja for lange sedan, men ville kolla om Takida och Stiftelsen hade nagra nyheter som de hade. :D Bada ska spela pa Ljungarocken, men kan int se de da. :( Men ja. Imorgon vet jag inte vad vi ska gora, men typ bada, sola och sa forst och sedan gar vi vall ut i stan oc hsa och ater middag. Sedan ska vi besoka varldens hogsta byggnad. Trodde det var en annan forst men sedan tankte ja, men det dar ka nvall inte vara valrdens hogsta ovch det var det ju inte utan det ar den dar under som ni ser. :D Den ska vi besoka och en annan; :D Men jag. Vet itne om jag kommer updatera sa mycket mer, men jag gor det nar jag far tid. :) Tills dess har ni ju Iza som kommer updatera sa lange. :D men ja, hej da! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0