Gästbloggning från Iza

Hej, jag heter Iza Lyberg och det är alltså jag som ska gästblogga tills Emelie kommer hem ifrån sin resa från Dubai. Jag harr aldrig varit där, men jag googlade och såg att det var fina ställen. Hur Emelie och jag träffades var rätt simpelt, vi följde varandra på Instagram eftersom vi båda gillar Takida och Stiftelsen, efter det la vi till varandra på facebook och började chatta varje dag och pratade om allt möjligt, sen gjorde hon en massa headrar till min blogg för jag inte förstog sen har det fortsatt sen dess :)  Skulle gärna vilja träffa henne för hon verkar vara en bra tjej, och vi har pratat om att gå på konsert tillsammans :) Men jag måste erkänna att jag saknar henne lite eftersom det är tomt utan att hon inte kan skriva till mig.. hihi<3
 
Lägger ut en bild på mig så får Emelies läsare se hur jag ser ut :)
Min blogg: http://izalyberg.blogg.se/
 
och det här är min facebook om ni vill kolla mera.
https://www.facebook.com/iza.lyberg?ref=tn_tnmn
Hörs mera imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0