INTE NÖJD

Hej, idag snackade vi om klasströjor, klassresa och spexfoto, men inga förslag var bra tyckte jag, och våran klass är inte rättvis så den gör lite som de vill, en tjej i klassen bestämmer mest och det gör mig sååå himla förbannad, så får det ju bara inte vara att en ska bestämma om alla hela tiden? Men jag har kollat runt lite på internet och jag såg att Stiftelsen skulle spela i Stockholm på finlandsfärjan, alltså Cinderella. Vill så gärna åka för att vi brukar precis åka med den båten och allt. Men eftersom jag ska på Justin får jag inte för det är typ tre dagar efteråt. Men eftersom Stiftelsen är ett sånt litet svenskt band så kommer det ju också flera tillfällen och de är ju inte så svåra att få tag på som folk i England så de kommer ju flera tillfällen som sagt för de är ju i Sverige typ hela tiden? Finns ju många jag vill se live men aldrig kommer få för några av de kommer säkert inte ens till Sverige, typ som Daughtry. Ett rockband sen 2007. Sen ska jag fixa tid till mitt hår men vet inte vad jag ska göra, just nu har jag svart dipdye
men ska göra något annat, färga överhåret och sen underhåret mörkt och överhåret ljust, + att jag får löshår snart på posten men förstår inte varför jag ska ha det eftersom jag redan har långt hår, så trög jag är x)
Nu ska jag ta en lååååååååång dusch :)
/Iza.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0