Sportlov! :D

Yes! Äntligen på sportlov! :D På Söndag drar man ju! :D Längtar sååå mycket!!! men 8 timmars flyg väntar! :( Haha hatar när det ska ta så långt tid för jag vill vara framme på en gång! xD Ja. Sådan är jag. :P Men imorgon så avsluta frågestunden 15.00 och somsagt, om ni vill ha update medans jag är borta så önska inlägg! :D
 
När jag kommer hem så är det bara 10 dagar och två veckor till konserten! :D För jag kommer hem på Måndag och sedan är det näst, nästa Torsdag! :D Villl vara där nu!!!! Kommer ta med både videokameran och digitalkameran! :D Kommer fota med digitalkameran när jag filmar med videokameran. :D Kommer filma efter halva konserten och filma med digitalkameran halva. :D Haha, jag vet. Men jag vill göra det! :P Kommer filma ALLA låtar! :D  Kommer stå längst fram och jag ska åka direkt efter skolan! :D Åh vill åka dit nu!!!!!! Sedan är det Takida om ytterligare två veckor. Så himla awesome! :D Kommer också filma och fota då såklart så filmer och bilder kommer läggas upp efter jag har varit på konsern! :D Om jag har tid. Kommer komma hem typ halv ellva. :P Men jag kan ju ladda upp filmerna under natten. :D Så ja. Men då ska jag se de på Circus så det ska bli nice! :D Stiftelsen är på Tyrol så det blir också riktigt nacisigt! :D Längtar supermycket!!!! Men nu Dubai först. ;) Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0