Cinderella imorgon!

Imorgon ska vi ju somsagt åka båt! :D Längtar supermycket! Det ska bli så himla kull!!!! :D Ska fota så bilder kommer upp! :D Sedan så sov jag ju över hoss Felicia igår efter husdjursmässan och det var också jtätekul! :D Och det var ju inte sista gången! Så det var ju kul! :D Och sedan åkte jag hem och då skulle Darling komma halv 2 och så kom hon då och gissa vad vi gjorde? Åkte ut med rullen såklart! Haha! :D Ni vet inte hur kul det är! :P ^^ Idag hände det några olyckor också haha! Men det var ju isigt och så sinte så konstigt, men det var bara kul haha! Som vanligt! ;) :D Men ja! Sedan kom Therese och hennes mamma och då åt vi sushi, sedan kollade vi på film och vi kolalde på 1408! Den är skitbra! Rekommenderar den verkligen! Men ja...
 
Ska packa imorgon till båten! :D Den går kl 18 och vi ska vara där 17.15! Gud längtar så mycket!!! Kommer ta med mig digitalkameran så jag kan fota och videokameran som alltid! ;) Haha! :P Men nu ska jag avsluta! Hej då! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0