LEDIG! :D

Då är man ledig idag då! :D Brukar få vara det ibland! :P Eller brukar och brukar, gick typ hela förra terminen utan att vara ledig en endaste dag haha! :P Så ja. Fick vara det idag! :D
 
Idag ska jag klippa mig också. :) Får se hur det blir! :P Men ska tunna ut jättemycket för det är så jobbigt att borsta annars! :P Och sedan ska jag undersöka min syn! :O Jag vet, men jag är typ närsynt så jag ser inte om jag ska läsa någon text på långt håll. Annars ser jag skitbra! :P Så ja. Då ska man ha glasögon också haha! :P Men kommer ju inte ha de hela tiden, men om hon säger det så kommer jag inte ha det ändå. För jag är så jävla ful i glasögon! :P Haha! :P Men aja. :) Sedan vet jag inte vad jag ska göra. Ta ut kaninerna tror jag. :) Juste såg ni min nya video We Are Young som jag la upp i förrgår tror jag det var? :P Men isånnafall gå in på min Youtubekanal och kika på den! :) Ska göra en till video tror jag, sedan får det vara nog haha! :P Nej, men det är ju tävla på Lördag så ja! :D Längtar verkligen!!!! Hoppas det bara inte blir -20, då stannar jag nog hemma! :P
 
Ny header är påväg! Har fixat den och allting, men jag måste bara få till det. :P Det är lite krångel med stillmallen, men försöker fixa det så fort som möjligt! Men ja. Det var det. :) Hej då!
 
 
Tog denna igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0