Sunday...

Tjingeling bloggen! Inte så mycket har hänt idag. Därför jag inte uppdaterat förns nu haha! xD Har bara varit ute med Theodor och filmat så en ny film ligger uppe på min kanal kan jag säga! :D Iallafall. Nu ligger jag och softar och lyssnar som vanligt på bästa! :D Imorgon är det skola igen då...en hel vecka nu då! :( Vi får våra scheman imorgon och vi ska typ ha idrott imorgon och på alla måndagar! :( Så dåligt! :( Men aja.
 
Håller på och fixar Om mig skyltar till kaninerna och så som ska poppa upp vid menyn snart och även länkar och så till min Youtubekanal vilket kommer bli toppen! :D Så vi får se hur det blir med det. :) Det kommer iallafall komma upp i veckan! :) Eller så. Kanske om jag hinner med altl! :) Har kommit på en massa bra nu! :) Ex när ni ska prenumerera på min kanal så ska det ligga en länk där med min kanal eftersom jag tror inte alla har gjort det än! ;) Och sedan typ om ni vill läsa något inlägg om ridningen så ska det ligga en länk där i menyn som man kan klicka på så kommer alla med. Haha, hoppas ni fattar! xD Så ja.
 
VI får bara hoppas att det kommer upp snart då! :) Men somsagt. Håller på och fixar det nu! Men ja. Så ska avsluta, så jag kommer någon vart! ;) :P Men ja. :) Hej då! :)
 
 
Theodor idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0