Nämen tjing!

Tjing alla läsare!
 
Idag ska Felicia komma till mig och sova över och det ska bli så himla kul! :D Vi ska bada och allt möjgligt och även göra roliga videobloggar så det kommer upp sedan .Sedan ska vi träna kaninerna och så! :)
 
Ska tävla 7 aug och det är kvällstävling och i rådsparken och då ska jag sova över hoss henne! ^^  Men så det ska bli kul!!! :D Längtar tills hon kommer för det var herregud på Bergadagarna senast vi träffades så det var skitlägne sedan så Felicia om du läser det här så saknar jag dig hihi!! <3
 
Men ja. Igår var vi på grönan med Emma och det var jättekul. Vi åkte allt förutom pop expressen, insane och Eclipse typ! ^^ Jag ville åka den, men ja. xD Det var kul iallafall! :D
 
 
Åh saknar Bråvalla fortfarande! Snart är det en månad sedan! Herregud alltså, men snart ska jag se Takida igen! :D Omg alltså! :D Har inte smält det ännu haha! ^^
 
Men saknar ändå!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0