OMG, OMG, OMG!!!!! :D

Är så jävla glad just nu!!!! :D För nu är det säkert att jag ska på Ljungarocken!!!!! :D Är så jävla lycklig och hypper nu haha!! xD Kan inte fatta att jag ska se Takida igen och även Stiftelsen!!!! :D Omg!! Så första dan är Stiftelsen och andra Takdia och jag ska redan åka den 15e aug till Emelie, sedan ska jag sova där en natt och sedan ska vi åka till Ljjungaverk och se de och sedan innan jag åker så ska jag soa över hoss henne till den 18e aug också!!! :D Asså fan vad jag längtar alltså!!!!!!!!!! :D :D Såg att det skulle vara en tävling då som det alltid är i varje år i Hågelby den 17-18 aug! :( Men det här är ju mycket bättre än det och jag komemr få träffa både Takida och Stiftelsen!! :D Omg alltså!! :D För de kommer ha signering där! :D Omg alltså! :D Vi kommer göra en massa videobloggar där och ja! :D Idag ska vi boka biljetter både till Ljungarocken och esdan tågbiljetter! :D Så jäkla kul!!! Men ja. Ska sitta på ett tåg tre timmar, men det kommer nog vara så värt det!! :D Sedan kommer vi åka tillsammans  den 16e aug till Ljungaverk med ett tåg också! :D Det här kommer bli så jävla bra!!!!! :D Och vi har bestämt att vi ska stå längst fram på båda!!! :D Omg alltså! :D  Men ja. Hej då!! :D
 
Älskar er!!!! Ni är alltid bäst!!!!!! <333333
 
 
Asså tänk att stå längst fram och höra den här live!! :D De kommer ju spela deras nya låt!! :D Längtar så jääävla mycket!!!!!! :D :D :D Kommer seriöst gråta när de spelar och Takida haha! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0