Halloj alla läsare!

Tjing alla läsare! Har ine blogga på ganska lägen eller ja har bara laddat up pvideobloggar osm ni kanske har märkt! Men ja! Jag orkar inte skriva resultaten från tävlingen i söndags hah. Men ja. Efter så var jag ju på Rix fm vfestivalnen coh den var skitbra förutom att det skule såklart spöregna när ohio skulel komam haha. Men det var så konstigt för Fun. och imagine dragon skulle visst inte komma sedan även fast det stog det! Haha men ja! Den var bra iallafall. :) Och fick träffa Jennifer som jag ska se Stiftelsen senare i sommar me! :D Längtar så mycket!
 
Imorgon åker vi till landnet för att fira midsommar där. :) Jag har tagit med mig hindrena och kommer ta med mig kameran såklart så jag kan filma där och kommer somsagt göra en film när jag kommer hem! :) Men. Ja, Annars har jag inte gjort något speciellt. :) Det känns som om jag bara har kollat på videos med OneRepublic på youtube hela dan haha. Har typ kollat alla videos osm finns på youtube med OneRepublic hehe! Haha! Men jag hittade en som var skitroligt haha! :D
 
 
Här är den. :D
 
 
Kolla på 7:!4 garvar ihjäl mig hahaha! xD Drew slänger iväg sin resväska på en kärring hahaha så jävla kul! xD Men ja. Så det är typ det jag har gjort haha! xD Och juste sedan har jag fått beställa ett skal idag och ska bestälal en OneRepublic rtöja imrogon! :D Så här blev skalet! :D
 
 
Så! :D Men ja. Kommer få det om en vecka typ! Men nu måste jag gå och lägga mig! Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0