Hej bloggen :)

Måndag idag då. Men snart är det över! :D Vi får ju sommarlov på Fredag och det ska bli så sjukt skönt och roligt! Ska ju göra en massa i sommar i sommar! :D Men ja. Juste. Ni får önska inlägg och videos nu om ni vill för kommer inte ha så mycket tid till att blogga i sommar eftersom jag har så mycket och göra i sommar. :) Kommer typ vara "ledig" eller vad man säger två veckor pås sommarlvoet och sedan ska ju jag operara mig så. Men så önska på nu ch gör  verklige ndet om ni vill ha nån updatering! För inga önska typ, men då är det ert val för kommer inte skrivva någonting på bloggen då på ttyp två mån elelr vad det blir. Självklart kommer jag lägga upp en massa videobloggar via videofyme, men om ni vill önska inlägg så är det bara att önska på! :) 
 
Nu är det bara chilldagar i skolan. :) Vi har temadagar så vi disskuterar bara om olika saker som mobbnng typ och näthat hade vi idag och imrogo nskulel det vara om typ rasism. :P Ja, ganska tråkigt. Men ttre än lektioner iallafall! :) Sedan på onsdag är det fotbollsmatch på lärarna men ajg slipepr vara med! :D På Torsdag är det städdag och bal på kvällen. :D Så det ska bli roligt. :) Sedan på Fredag slutar vi! :D Längtar så himla sjukt mycket! Men ja! Då ska ag nog avsluta nu. :) Hej då! :) Och komihåg. Önska inläg nu!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0