Kommit hem

Nu har kommit hem från Berlin! Kom he igår kl halv 1 eller något. xD Var skittrött! Men det var verkligen en lyckad och superrolig resa med klassen och vill inte att den ska vara slut!!! Kan inte fatta att det är över nu! Så mycket som alla har längtat! Nu är det bara en vecka kvar i skolan också, kommer sakna alla så enormt mycket! Vi går ju ut sedan och i höst ksa ju jag börja på Fryshyset! Men ja! Det var iallafall verkligen jätteroligt!!
 
Om ni undrar varför jag inte gjorde en videoblogg hemma hoss Sofia så trodde jag att jag hade glömt min iphone hemma som jag som tur inte gjorde. För märkte att jag hade den sedan när vi skulle åka haha! Men här kommer bilder!! :D
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0