Skara sommarland!

Tjing allihopa!
 
Idag ska vi åka till Skara sommarland med de vi åkte till Kolmården förra året om ni minns? Ja, vi ska iallafall åka med de för vi ska göra som en liten tradition att åka någonstans med de på sommaren liksom. xD Men ja. Så det ska väll bli kul. :) Jag håller på och klipper ihop videon där jag svarr på frågestundne och den ska komma upp idag har jag bestämt. Vi ska åka tio över så det hinner jag nog. :) Annars kommer den upp på Fredag!
 
Snart ska jag till Bråvalla och det ska bli så himla kul! :D Kan inte fatta att jag ska få se de! Helt sjukt! Trodde inte att jag skulel få se de i sommar, men det ska jag! :D Men ja. Håller på och kollar på roliga videos på 1R fortfarande. Haha har gjort det typ hela tiden. Men hittade en skitbra video! Omg alltså! Ni måste kolla! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0