Tjenare alla läsare!

Tjenare mitt benare som min kompis Felicia brukar säga! Saknar dig så mycket Felicia! Hon är i tyskland nu, så ja om du ser det här Felicia så saknar jag dig! <3 Men ja. :)
 
Har väldigt goda nyheter haha! ;) Nej, men jag ska på Rix fm festivalen snart och jag har precis kommit hem från tävlingen! xD Men det ska bli superkul!!! Och nu såg jag att Fun. och Imagine dragons ska spela där so jag ska se i höst!! :D :D Omg alltså! Kan inte fatt att jag ska få se Fun. igen och även imagine dragons!! :D Det ska bli så himla kul och jag ska gå på den med Jennifer som jag ska se Stiftelsen med i sommar också! :D Men ja. Resultaten kommer ikväll för hinner inte skriva de nu för vi ska snart åka. :D Filmerna kommer också ikväll så att ni vet. :) Sedan så ska jag såkalrt filma på festivalen och ska lägga upp de på Youtube som vanligt!! :D Men ja. Juste såg att jag har fått in ganska många frågor. :) Så det är bara att fråga på!! :) Somsagt, ni har itll på Onsdag kl 16.00 och därefter kommer jag svara på de i en video!! :)  Nu msåte jag gå! Heeej då!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0