Mycket har hänt!

Tjingeling allihopa!
 
Japp! Väldigt mycket har hänt dom senaste dagarna!
Vi va tvungna att avlida Laban igår, han blev 23 år! :( Men han blev blind så vi fick ta det svåra beslutet att avlida honom! :( Men ja! Vi ska köpa en ny katt i veckan. :)
 
Sedan så är det så jävla fucking bra!!! Och jag är så lycklig för jag ska få se OneRepublic både i Ryssland 31 jan och 3 feb i Stockholm!!! :D Och det är bara två dagar efter jag har sett dom i Ryssland! Och då kommer ju jag få VIPP och träffa dom!! :D :D SÅ JÄVA AWESOME!!!!! Jag kommer filma med min mobil när vi träffar dom!!! Jag måste det och lägga ut det haha! ^^ Kommer ärligt skrika mig hes haha. xD
Men jag har inte fattat att jag ska få se dom två gånger!!!!! Så jäkla kul!!!! Men på berns så kommer jag få sittplatser för det är 18 års gräns men dom kunde göra ett undantag! :D Så jävla bra!! Men ja!
 
Sedan på lördag ska ju Felicia komma kl 1 och sedan ska vi se Yohio på Annexet och på Söndag är det tävling! :D Så jävla kul!! Längtar såååå mycket!!!!! Och på Lördag är det även 20 dagar kvar tills vi åker till Turkiet!!! Men ja! Sedan om tre veckor så fyller mamma år och då kommer typ ALLA vi känner och det är typ 30 st så undrar hur det kommer gå! xD Men det kommer bli kul! :D Och då är det bara 6 dagar kvar till Turkiet!
 
Men js är mycket bättre i ryggen nu, har fortfarande ont, men inte så. :) Men ja! Det var det. Hej då! :)
 

 
 
Åh sååååååå bra dööör!!!!!!!! <3333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0