Tävling imorgon!

Tjing allhopa!
 
Imorgon börjar äntligen den roliga helgen! :D Det ska bli så ävla kul! Ska ju först tävlia imrogon, men kommer nog inte hinna att köra lätt x2 för jag msåte hem vid 3 för att mamam ska ha fest. xD Men ja. Sedan är det fest och sedan på söndag ska jag och Felicia sställa ut Theodor och Polly och henensk aniner. Det ska bli skitkul! :D
Men ja! Nu är jag typ skitglad för vi kanske ska skaffa hund! :D I Augusti nästa år!! :D Nu ska vi ju skaffa katt, men sedan i Augusti ska vi skaffa hund! :D Så himla kul, har alltid liksom velat ha det! Men ja!
 
Det var bara det jag ville skriva och headern ska komma upp i kväll har jag bestämt. Håller på och gör den nu! :) Hej då sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0