Fredag!

Tjing allihopa!
 
Nu är det Fredag och äntligen helg! :D Så skönt! Vi har inte gjort så mycket i skolan haha och har typ inga prov och läxor så det är så himla skönt! Men vi läser i svenskan och då läser jag Hur kär får man bli. Eftersom den verkar så himla poulär så har jag lånat den bokaen och den är väll sådär. Men den är ganska bra! :)
 
Vi ska inte göra så mycket i helgen. Vi kanske ska på bio på söndag och kolla på Hur många kramar finns det i världen? Så det är väll det antar jag. :)
 
Har väldigt många nyheter som kanske inte är så intressanta, men men.
Ska operera mig på onsdag och det suger. Vill verkligen inte men aja. Ska operera ryggen ifall ni undrar. :/ Men jag kan iallafall troligtvis gå på alla konserter om jag blir frisk i tid men dom sa att jag skulle skrivas ut 3 okt om allt går rätt till och det hoppas jag verkligen! Annars kan jag nog inte gå på Yohio och nu som ni kanske inte vet är att jag ska se Takida 12 okt i Övik! :D Så jäääkla kul alltså!!! Och det måste gå! Jag ska dit haha! :D Sedan ska jag ju som ni vet se Imagine Dragons och nu vet jag var konsertlokalen ligger haha. ^^ Den ligger under matsalen så igår på rasten gick jag och kollade hur det såg ut haha! xD Men ja. Det är den 5 nov jag och Felicia ska se dom! :D Så det ska bli kul och sedan ska jag se Stiftelsen 21 nov på torsdagen och kaaaanske om jag får så ska jag ta ledigt på fredag och åka till Norrköping och se dom där på lördagen! :D För dom ska spela där då! :D Så himla kul!! Så om allt går så kan jag nog gå på alla konserter och det hoppas jag verkligen! :D
 
Sedan fick jag veta igår att jag får se 1R i paris haha, eftersom dom tydligen inte kommer komma till Sverige utan 18 års gräns så ska jag och min andra kompis Felicia och Victoria se dom där! :D Så jävla kul! Var så himla hyperktiv igår så ni anar inte!!! ^^ Jag skrek och allt, men vi har ju inte bokat ännu men vi ska boka det efter operationen typ och även stiftelsen 23 nov isåfall. Och vi ska boka Takida i helgen eller något!! :D Så jävla kul! :D Alltså allt måste gå så ja! Men nu ska jag nog avsluta! Kanske inte bloggar något under helgen, så ha en trevlig helg isåfall så länge så kanske vi hörs senare! Hej då! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0