Kommit hem från sjukhuset!!!! 😍😍😍

Tjing alla läsare!! 
Nu har jag äntligen efter 12 dagar på sjukhusjäveln så är jag äntligen hemma!! 😄😄😄😄 så himla skönt!! 😍😍 Men nu måste jag vara hemma från skolan i minst tre veckor! ✌✌✌

Men aa!  Har inte så mycket att säga men juste! Nu är det helt bestämt att jag ska få se onerepublic i Ryssland istället!!! 😄😄😄😄😄 Är  så jäkla hyperaktiv Just nu och när mina förälder sa det så skrek jag och grät glädjetårar hela tiden och jag skojar inte!!! OCH JAG KOMMER FÅ VIPP OCH FÅ TRÄFFA DOM OMGGGGG!!! Asså jag har inte fattat att det är sant än!! Men jag ska alltså till Ryssland i vinter!! 😍😍💕💕💕💕 Dom ska spela där två dagar och vi ske se dom 31 jan så vi ska Åka den 29!! 😄😄😄 Då kommer jag få träffa Victoria där och så ska vi se dom tillsammans!! 😄😄 OCH VI SKA STÅ LÖNGST FRAM!!!!!!! 😍😍😍😍 Vi ska köpa biljetter snart och även flygbiljetter!! 😄😄 sedan ska vi även göra lite andra saker där! Men ja! Ska nog avsluta nu! 😄😄 hejdå!! 

Kolla Bamse så himla sööööt!!! 😍😍😍




Hahahhahahahahaha!!!! SÅ HIMLD BÄST OCH SANT!!!! 😄😄😄


Ehm ja min och Victorias chatt om onerepublics spelning i Ryssland!!! 😝😝😝😝















Hahahhahahaa!!!!! xDDDDDD BYE! 😊😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0