Kistamässan!

Tjing allihopa!
 
Imorgon ska jag och Felicia till kistamässan!Vi ska vara hela dagen imorgon och sedan ska jag åka hem till henne och sova över till den 4:e och sedan går vi på kistamässan då och sedan även 5 och 6! :D Så jävla kul!!! Och då komemr detk omam en videoblogg om kistamässan, en haul på vad vi har köpt där och sedan även challenges som jag och Felicia kommer göra hoss henne! :D Det ska bli så jäävla kul!!!
 
Idag var vi på bio och såg Sune på bilsemester och den var väll sådär. xD Men ja!
Det är så himla jobbigt för jag har ju en vanlig iphone 4 nya och den suuuger! Hatar den så himla mycket! Man kan inte ta mer än 400 bilder och ha lite filmer för då är minnet fullt! Jag har bara 8 GB på den lisom! Så om jag ska på en konsert och tömmer hela minnet så blir det fullt ändå!! SkItjobbigt!! Sedan när jag har hörlorar och kollar på en film på videofyme så hackar den typ upp sig och spelar upp låtar på itunes och det är så konstigt! Sedan kladdas den ur på natten om jag har 100 %, så laddas den ändå ur om jag inte laddar! Så himla jobbigt! Men ska ju ändå få en iphone 5s i mars så jag kan väll stå ut tills dess! Ska få en guld och med 32 GB så det är bra! Men ja!
 
Sedan så ska jag även få en stationär dator också för när jag ska göra Sony vegas filmer så måste jag sitta vid pappa dator så jag ska typ få en i mitt rum med 1000 GB så det är skitbra!! :D Så då kommer jag gör en massa Sony vegas filmer det här året eller jag från och med det här året! xD Men så ni vet! Och i sommar kommer det komma en fem års jubileum film på min kanal, för jag startade ju den 2009 så i år har jag haft den i fem år! :)
Men ja! Hej då så länge då!
Här kommer lite bilder från nyår och så!
 
 
:D :D :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0