Skitkonstig dröm xD

Haha drömde så konstig dröm inatt xD Det var att jag och Felicia skulle se Imagine Dragons tre dagar i rad! ^^ Och när konserterna var slut så skulle vi tävla i kaninhoppning. xD Så då gjorde vi det och Dan (han som sjunger i Imagine dragons) var rädd för kaniner så då skojade vi med honom och tog upp våra kaniner i hans ansikte och han blev skiträdd hahahaha. xD Så rolig dröm! ^^ Men ja!
 
Jag längtar så jävla mycket till 1 mars och 11 mars och 5 och 10 april! :D Och 2 maj haha! ^^ Det ska bli så kul på alla konserter, det är då jag mår som bäst! :D
Men ja! Det var bara det jag vilel säga haha, nu börjar vi haha! Hej då! ^^
 
 
 
 
 
 
Saknar så mycket! <3333 Kan inte fatta att jag ska få se Takida för typ 8:onde gången den 5 april och 9:e gången 10 april. :D
 
 
55 DAYS LEFT :D

Asså ärlgt kommer dö, ska tå längst fram och kommer fan dö!!!!
 
Och om dom komemr psela Secrets kommer jag börja gråta som fan!! ^_^
 
 
Asså när jag bara kollar på det här så gråger jag nästan, kommer gårta hela konserten haha. xD För kommer inte fatta tt det är sant och det kommer bara vara så jävla magiskt! ^^ Tänk om Ryan kommer se om jag gråter! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0