Godmorgon! :)

Godmorgon aööa sömntutor! :P Hehe. Aja.
 
Nu har jag kommit till skolan och sitter lite med fejan och annat! ;) Men idag så blir det en ganska så soft dag. Vi slutar 14.20 och det är ju skönt! :) Sista lektionen är Hemkunskap... Men det blir väl kul! :)
 
Nästa vecka är det ju prao och jag får bara praoa fyra dagari! Hihi! :P Men Nikischa som jag ska prao hoss kanskei nte kan ta mig alla dagar då hon kanske har något jobb. Asså hon gör musikvideos till artister om jag inte hade berättat det än! :P Så det ska bli jättekul! :) Får inte glömma videokameran bara då vi säkert ska göra filmer! :D
 
Men nu ska jag göra lite annat. Hej svejs! ;)
 
 
Jag och Piggelin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0