Haft Engelska prov!

Då är man i skolan igen och har nyss haft Engleska prov! Tror det gick ganska bra iallafall! :)
 
Nu vet jag inte riktigt vad vi har, men jag tror matte och sedan är det lunch och sedan vet jag inte vad vi har efter haha! :P Men aja. Något iallafall! ;)
 
Idag ska Sofia följa med till stallet och det ska bli kul! :) Hon ska filma mig och då ska jag lägga upp några klipp från ridlektionen på Youtube tänkte jag! :)
 
Håller på med de där filmerna som jag länge har tänkt att göra och sedan ska jag lägga upp de också. Men vet inte om det kommer uopp i dag, man man kan ju alltid hoppas! ;)
 
Nu har jag äntligen blivit av med alla ungar! Så skönt! Men polly kan ändå inte tävla för hon måste vara borta från Smulan i två veckor först så Smulan får ta en bur som vi ska köpa i Sarahs bod först i två veckor och sedan får jag flytta tilbaka henne för annars finns det en risk att hon diar henne ändå och jag tror att jag inte kommer kunna tävla henne 21 okt men 11 nov! :) Då kommer även Smulan debutera! :D
Kan ju inte den 27 för då är vi i Egypten! :D
 
Men aja. Det var det. Bye!
 
 
Smulan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0