Heeeeello

Idag har jag inte gjort något speciellt. Har varit ute och filmat Theodor och så! :) Ska göra filmer snart! :) Fick även lite bloopers och det var ju bra eftersom jag ska göra en blooper film! :) Men ja. Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag! :) Vi åkte också och handlade till kaninerna på Djuraffären. Eftersom vi ska till Egypten om två veckor så handlade vi tre hö, en spån och två pellets! :) Men ja.
 
Nu väntas middag och sedan ska jag typ ta ett bad och efter det fixa till tävlingen! :D Är så sjukt taggad! :D Jag skulle ju såklart anmäla Candy i fel klass. Hon är ju egentligen lätt i krok. Fick för mig att det var rak så det var nog därfor! Haha. :P Aja. Så kan det gå! ;) Men jag måste bara säga till domarn innan klassen börjar annars gillts inte mina resultat! Men ja. Nu vet jag inte vad jag ska blogga om så bye! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0