Hemma hoss Sofia! :)

Nu är jag som rubriken lyder hemma hoss Sofia! :) Vi har bakat och det var jättekul! Fast vi bakade till något som skolan ska ha imorgon. Haha. Alltså efter skolan så ska föräldrarna komma och prata om klassresan och sedan ska rektorn och några andra komma och då ska några sälja fikabröd och sådant för att tjäna pengar ihop till klassklassan. Vi ska ju åka till Prag i vår och då måste vi ju samla in pengar. Men jag och Sofia ska inte sälja så då fick baka istället! :) Och vi har inte gjort så mkt mer än det. :) Hehe. Satte på Takida medans vi bakade. Det kan inte gå en hel dag utan att lyssnar på Takida! xD Haha. Aja. Men nu vet vi inte vad vi ska göra, men typ softa lite och lyssna på Takida! :P Hehe. Men jag har gjort en spellista på Spotify och så spelar den upp alal låtar! (Y) Så det är ju bra. :) Men ja. Ska hem vid typ halv sex eller halv sju. Vet inte riktigt.
 
Nu ska jag avsluta. Ha det gött. :) Hej då! :)
 
 
Hehe. Lite äpplen! :P Tog bara någon bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0