I AM THE GOLDEN GOD!!!!

I AM THE GOLDEN GOD!!! Hehe. Det är en som säger det i Almost Famous och jag har sett den nu så blev lite cracy! :P Nej, men den är faktiskt jävligt bra! Och den scenen är så rolig asså!
 
Annars har inget speciellt hänt! Har bara varit ute idag med kaninerna. Tog ut Theodor och Polly. :) Sedan bakade vi bullar och sedan såg jag och Sarah på Almost Famous! :D Och sedan blev det middag och det vart fläskkaré med kroketter och cafede pari sås! Mumsigt!
 
Idag kom det en tjej som köpte två kaninungar också! :) Det var jättebra så nu har vi bara en kvar ifall nån är intresserad! :)
 
Nu ska jag bara softa. Sedan blir det plugg och sedan tv. :) Vi var och handlade idag också och då handlade vi Ostbågar och godis så det ska jag mumsa med ikväll! ;) Ska också göra filmerna idag så håll utkik! :)
 
Ska fixa två tidsinställda nu som kommer typ imorgon eller så! :) Så nu ska jag avsluta detta inlägg då. Bye! :)
 
 
Älskar dig killen! <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0