Lite seg update :P

Har inte bloggat på hela dagen, men vad fan! Tkr jag uppdaterar ganska ofta så ni fick stå ut! xD Hehe. Nej, men jag tänkte slänga in mitt vanliga inlägg när jag hade kommit till skolan, men det blev aldrig av för när jag tänkte blogga så började vi! xD Haha. Sedan när det var lunchrast så tänkte jag också blogga, men jag hann inte då heller för jag höll på med annat och sedan började vi! :P Men ja.
 
Nu har jag precis kommit hem. Eller för typ tio min sedan och det är så skönt för nu har vi inga mer prov!  Eller förutom ett som är innan höstlovet, men det är om typ två veckor så det behöver man ju inte plugga på nu direkt. Men under praoveckan ska man ju somsagt göra en formanalys på en låt också och jag har övat nu så att jag kan skriva en formanalys och det är ju bra! :)
 
Juste. Det har kommit en ny version av imovie, men jag kan inte ladda ner den för man kan bara ha det på mac pro och det suuuuuger! :P Men aja. Tänkte avsluta nu. Hej då!
 
 
 
Haha. Det var såhär jag gjorde på lunchrasten. Man kan göra det på ett program på min dator! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0