Seg update

Jag vet. Det har varit halvseg update på stistone, men har helt enkelt inte haft nån bra lust att blogga just nu. Självklart ska jag inte sluta blogga! Absolut inte! Men vi hade ett No prov igår och då var jag tvungen att plugga til ldet och sedan så har det inte blivit av helt enkelt. Men jag ska försöka bättra mig! :)
 
Idag så fick jag hämta min dator och det är jättebra! :) Så nu har jag den istället för den där dumma lånedatorn! :) Så det är jättebra! :) Sedan har inte det hänt så mycket mer.
 
Vi tog kontakt med de vi sålde några kaninungar från Candys kull igår och då fick vi höra att Lilly som hon skulle hete har dött för att hon hade blivit biten av en orm och Elias och en annan från Sabinas kull har också döt för aatt de har blivit tagna av räven! :( Men de har allid haft otur och nu vill de inte har mer kaniner och det är ju förståeligt. Men sorgligt är det ju allt! :( Aja. Sådant är livet.
 
Den här veckan såhär det en tema vecka med Alkohol, sexuallkunskap och sådant. Så idag kom det en från Maskrosbarnens orginasation för såhär barn som har dåliga hemförhållanden och berättade att hon hade haft och det var jätteintressant. Hon hade det svårt hemma och så. Men ja...sedan vet jag inte vad som händer mer idag, men snart ska vi typ ha So och Matte.
 
Sofia ska kanske följa med mig på ridningen idag och det ska bli kul! :)
 
Lite konstigt inlägg, men eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag bara skriva lite vad som har hänt. Nu måste jag avsluta. Ha det gött så länge så hörs vi sedan! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0