Tjing bloggen!

Idag var ju jag och mamma i Nacka Forum och shopade lite! Jag fick ett par jeans, en tröja och strumport. :) Det behövdes! ;) Framförallt jeans. Men iallafall. Sedan glömde jag att vi också skulle åka in till Huddinge sjukhus för att kolla min rygg. Ska ju opereras och fick reda på att jag kanske måste hoppa över en hel termin på ridningen och det suger!!! :( Fan, fan fan!!! Hoppas jag blir friskare fortare, jag måste set!!! Ska typ operera mig i dec eller jan. Kommer iallafalla kuna gå på konserten och kunna tävla med kaninerna och det är ju bra! Men aja.
 
Här kommer det några bilder på det jag fick idag. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart handlar du, oftast? xD (Alltså vilken butik)

Svar: Konsum! ;)
Emelie

2012-10-18 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0