Tjingeling!

Det har inte hant sa mycket sedan senaste gangen jag bloggade; Igar badade vi bara i havet och i poolen och sa. Sedan struntade vi att sitta vid datorerna igar sa kunde inte blogga, men gor ju det nu istallet. :)
 
Idag sa var det typ fullt upp hela dagen! :D Forst var vi och red. Vi ahr bestamt att vi ska gora det nastan varje gang vi reser. Hehe.! :P Men det ar sa kul att rida utomlands. Men aja. hastarna var jattefina, men lite magra men de har ju inget gras har typ. Men sa farligt var det ju inte. Men min hette Shakira och hon var jattesot, men saklart lite seg som vanligt! :P Nej,  men det kanns nastan som att jag alltid ska fa de sega hastarna! :P Men ja. Sedan var vi pa Aqua lando ch det var jattekul! :D Har fotat sa bilder kommer upp nar jagk ommer hem! :) Sedan sa har vi bara atit middag har i stan och pa restaurangen sa var det en jattesot katt!!!! Har fott den med sa ni far se; :) Men nu ska jag ta och avsluta hara. sa hej da! :)
 
 
Liten smakbild pa vattenlandet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0