Wednesday!

Idag är det Onsdag! :) Två dagar kvar och sedan är det helg! ;) Hehe. Men ialalfall.
 
Idag så ska vi ha prov i Oreientering och vi ska börja med det så ja. Men jag kan alla karttecken och så så det är lugnt! ;) Men lite nervös e man ju. Man aja. Det går nog säkert bra. Sedan ska vi ha skolfoto idag också och spexfoto. Kul när det var ridning igår! :P Nej, men har skitmycket träningsverk s inte så lyckat precis. Först hade jag det sedan idrotten i måndags då det var Redskap och sådan och man skulle hänga i ringr och allt så då fick jag träningsvärk efter det och sedan ridningen igår så nu e man ganska mörbultad! Haha! Aja. Får stå ut! :P
 
Ska egentligen plugga med Filippa idag, men vi har inga prov just nu. Vi har ju idag, men man kan ju inte åka och plugga i Nacka Fourm nu direkt! xD Och sedan har vi bara musikprov veckan innan höstlovet så det är lugnt. Man ska också göra en formanalys på en låt, men den ska man lämna in nästa Fredag. Jag ska ta favvolåten såklart! ;) Hehe. Handlake Village! Igår när jag och Sofia var påväg hem från skolan så lyssnade jag på Takida uan hörlurar! xD Haha. Men sedan lyssnade jag på Handlake Village hela resan med 401:an för jag måste ju öva! :P Man ska ta ut liksom intro, vers, mellanspel, stick om den har det och outro. Så jag skulle öva där på bussen! xD Haha en kille bredvid mig tyckte det var skitjobbigt typ. Men aja. Nu ska jag avsluta! Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0