Fy på mig!!!!

Jag vet. Har inte bloggat sedan i Tisdags! Fy, fy! ;) Nej, men vet inte om det kommer bli så himla mycket uppdatering sedan heller aktiskt för snart drar ju de Nationella proven igång och de är typ varje vecka! Skitjobbigt!! :((( Så måste verkligen plugga då! Siktar iallafall på ett C i bild haha! :P Nej, men måste få det!!! :P Det är ju egentligen skitenkelt haha! xD Vi ska ju söka Gymansium i februari typ. Jag ska ta Media Gymnasiet och om jag inte kommer in på det så får jag se hur jag gör haha! xD Men har ju lite andra gymnasium också, men fortfarande något med media! :) Aja. Nog om det nu! :) Det är ju Fredag idag och det nu softar jag lite och lyssnar på Världens bästa band! :D (Y) ^^ Och gör inte så mycket mer! Om 62 dagar står jag där nu! :D Och om 76 ser jag Takida nu! :D Men ja.
 
Imorgon ska vi se på bio och då ska vi se Berättelsen om Pi! :) Hoppas den har bra, men har hört att den är det så jag hoppas det! :) Den är två timmar bara! :P Men den är nog bra! :) Aja. Det var allt. Vi hörs! Hej då! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0