Husdjursmässan imorgon! :D

Tjing allihopa! Lite seg update kanske, men vi var hoss en kompis igår och åt middag som jag kanske skrev. :) Det var jättekul! :)
 
Nu börjar den årliga husdjursmässan närmar sig och i år är det 3-6 jan den håller igång! :) Och imorgon ska jag och Felicia gå! :D Det ska bli så himla kul! :D Sedan ska jag följa med henne hem efter och sova över! :D Så ja! :D Det ska bli jättekul! :D Sedan ska jag hem och packa till båten för vi ska åka Cinderella med de som vi alltid åker med! :) Ni vet Frida, elin, Julia, Darling och ja sedan deras mammor! :) Det ska bli jättekul som vanligt! :D Längtar! Och längtar tills imorgon också! :) Men nu ska jag avsluta. :) Hörs kanske imorgon annars vet jag inte. :P Men ja. Får se. :) Hej då! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0