Koppel och selar! :D

Kom på att Theodor har ju haft en sådan sele jag köpte på husdjursmässan åt honom så jag sålde den och ska beställa nytt sele och koppel till honom istället! :) Sedan ska jag även Fluff få nytt sele och koppel! Han kan ju inte ha lila sele och koppel längre! :P Han har haft det i ett år typ så ja. Han måste ha nytt! :D Så jag börjar titta runt och jag ska faktiskt beställa från rabb-it igen. Även om det är dåligt så ska jag göra det. Också för att se om hon har bättrat sig! ;) Nej, men om jag hittar liknanade selar från Tallbackens selar och koppel så beställer jag nu naturligtvis därifårn, men Rabb-its är typ finare på något sätt! Men Tallbackens har ju också fina selar, men jag vill ju just ha de där och hon kanske inte har de selarna. Men jag får väll titta runt. Jag har iallafall tänk och köpa de här nu! :)
 
Till Theodor:
 
TIll Fluff:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej ! :)
jag undrar om du föder upp kaniner fortfarande jag har några kaniner själv jag skulle gärna vilja köpa non av dig non gång :)!

Svar: Hej! Tyvärr har jag slutat att jag göra det p.g.a att jag inte har plats!
Emelie

2013-02-09 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0