Snart fredag :D

Hahaha, idag kom jag till skolan och sedan hade vi studidag idag så åkte hem igen! Haha så fail. xD
Men iaf. Snart är det fredag. Och imorgon ska jag ju som ni kanske vet till Freinds arena och se Mello genrepet! :D Det börjar kl 7 så ska vara där kl 5! :) Ska dit med en kompis. :) Kommer nog blogga där. Ialalfal lvideoblogga! :) Sedan kommer detl ite filmer och bilder ähr sedan! Sedan på Söndag ska jag se Yohio igen! :D För han ska ha signering i Vällingby centrum! :D Vi ska vara där kl 1 när det börjr 4 för vi ska ha längst fram! :D Längtar så mycket!!! Sedan på Tisdag ska jag se OneRepublic så komemr jag i skolan först till halv ett för vi slutar då och min min kompis ska köa frn kl 10 och sedan kommer jag ställa mig där och köa med henen till kl 7 på kvällen. xD  Det ska bli sååå kul! :D Har liksom velat se 1R i ett år! Så längtar skitmycket! :D
Sedan så ska jag även se Takida i uppsala när dom spelar där och ha singering och sedan kanske 5 seconds of summer! :D Dom är skitbra! :D Så det blir mycket här nu! ^^ Sedan ska ju jag se takida 2 ggr och Yohio 2 maj och Stiiftelsen 23 maj! xD Men ja. Filmer och bilder kommer upp här sedan efter och kommer vlogga på alla konserter! :) Så ni vet! ;)
 
 
Idag var jag ute medh udnarna på en lång promenad eftersom jag är ledig. Så jag gick till där dom som bor i Älta alltid går till majbrasan. xD Och Chester och Bamse gick ner i vattne så ja dom blev lite smutsiga haha! ^^
Men här kommer lite bilder! ^^
 
 
 
Det var bara det jag ville säga, så hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0